Lær at skrive,
så folk læser, forstår
og husker dig

Hvad er hemmeligheden bag en god overskrift? Hvilke ord må du aldrig bruge? Hvad er en stilfigur? Hvilke adfærdspsykologiske tricks skal du kende? Og hvordan lærer du at skrive, så englene synger, kunderne elsker dig, og din chef jubler, når han ser bundlinjen?

Ja, der kan være mange grunde til at blive klogere på at skrive. For selvom de fleste af os taster løs på keyboardet hver eneste dag, er de færreste særligt bevidste om, hvordan vi bruger sproget til at opnå en bestemt effekt. Vi gør ofte, som vi plejer, eller som vi lærte på universitetet. Men de værktøjer fungerer ikke en kommerciel verden, hvor vi skal kæmpe om kundernes opmærksomhed.

Så måske er det på tide at lære nogle nye …?

Workshops

Alle workshops sammensættes efter en samtale med jer, så I lærer de værktøjer, som kan rykke jer allermest. Mulighederne er mange, men her kommer nogle af de temaer, som jeg har undervist andre kunder i:

– Basiskursus: Skriv, så det sælger
– Top 10 tips til bedre overskrifter
– Adfærdspsykologiske skrivetricks
– Lær at skrive bedre jobannoncer

Prisen afhænger af tema, længde og antal deltagere på workshoppen, men starter ved 8.000 ekskl. moms.

Mentorforløb

Individuel feedback er den hurtigste måde at lære på. Book et mentorforløb, hvor vi mødes med faste intervaller, så du kan få feedback på dine tekster og mine bedste hacks fra mine godt 15 år i branchen.

– 1 time: 995 kr. ex moms
– 5 timer: 2.995 kr. ex moms (spar 2.000)
– 10 timer: 5.995 kr. ex moms (spar 4.000)

Artikler

Vil du vide mere om at skrive tekster, der sælger, kan du læse de her to artikler, jeg har skrevet for Kompas Kommunikation:

Ingen gider at læse din tekst. Så hvordan får du dem til det alligevel?
Undskyld, det blev så langt. Jeg havde ikke tid til at skrive det kort.

“Thomas er en fremragende underviser. Fagligt dygtig, engageret og med en dejlig konkret tilgang til opgaven. Det og meget andet gav mig redskaber, jeg bruger hver dag. Og faktisk forsøger at lære videre, når kolleger falder i nogle af de samme fælder.”

Sebastian Wulf Sundgren, Senior Marketing Lead, Nykredit

“Thomas formåede at inspirere gennem praktisk læring og anvendelige kommercielle greb. Teamet lærte blandt andet hvordan man omsætter kreative ideer til målrettet markedsføring, bruger konkrete skriveteknikker i det daglige tekstarbejde, eliminerer alle elementer af ‘støj’ og skaber en mere effektiv skriveproces.”

Ralf Hollander, marketing- og forretningsudviklingschef, ChangeGroup 

“Efter min mening må Thomas være en af Danmarks dygtigste tekstforfattere. Han har et vidunderligt sprogligt arsenal og kan fortælle dig, præcis hvor din tekst virker, hvor den knirker – og ikke mindst hvad du skal gøre for at få din modtager op af stolen.”

Niels Agerskov, tekstforfatter, freelance

“Vi fik nogle helt konkrete skrivetekniske værktøjer med i værktøjskassen, og det har gjort, at vi nu på en helt anden måde kan målrette vores kommunikation – og få budskabet klart og tydeligt igennem i et mere inspirerende sprog”

Lilly Overgaard Hansen, Head of HR, Antalis